Monday, June 16, 2008

Бира и цигари 2

Е накратко това ще кажа:
Живея в среда съставена от отрова и стрес. Отровата е във въздуха, храната, пиенето, препокриващите се електромагнитни полета и други излъчвания. София. Стресът пък убива отвътре, партньор на външните отрови. Начинът на живот е несъвпадащ с структурата на тялото ми. То е приело тази форма поради еволюционно приспособяване към среда, която не е нито градска, нито селска, а съвсем друга е била тогава.
Аз не мога да премахна нито отровата, нито стреса, нито средата на обитаване изкривяваща тялото ми, но мога да си помагам да нося на повече бой – да нося по-добре на тези отрицателни фактори. Пристъпвам дами и господа към следната програма, целяща да засили моите съпротивителни сили и така да покачи както чувството за оцеляване, така и на общ психо-био комфорт:
1) месеца се разделя на три декади. Първата се тъпча с витамини. Втората със зеленчуци. Третата с плодове. Ако покрай мазните отвратии които ям добавям стриктно тези неща, моето тяло ще ми е благодарно.
2) Кислорода ще прониква дълбоко и измива моя организъм сутрин след ставане и вечер преди сън. Дихателните упражнения сутрин преди закуска са вместо сутрешна цигарка, а тези преди сън – да помогнат на спането да ме регенерира по-качествено.
3) Отново преди сън и след ставане контриране на безкрайното заставане през деня в неестествени за моя вид бозайници пози, чрез бързи упражнения за врат, кръст и гръб.
4) И естествено продължава вечната война никой ден никога да не минавам половин кутия цигари, а да се старая въобще да не я достигам. Не бива да се поддавам на негласното изискване на нашата цивилизация да съм постоянно в пристъп на стимулантен ентусиазъм. :)) само две-три кафета на ден демек ((: Няма да си изхабявам био-запасите само за да съм светещо адекватен на глупавия филм, я!
Пожелайте ми успех, другари психонавти, защото аз ви го пожелавам от все сърце! Да намалим дискомфорта на битието, и да го превърнем наистина във ваканция от нищото! Животът е секунден проблясък в безкрайното нищо. Да му се радваме адекватно, да не се поддаваме на циркулиращите глупости, които при най-малък шанс ни отнасят като сламки, завъртайки ни във водовъртежи от безсмислие..

No comments: